Usługi
Dla fachowców Pomoc O nas
Moje konto Jak działa PortalPRO?

Pomoc

Dla klientów
Dla fachowców

Ogólne

Jak zamówić usługę przez PortalPRO?

Kliknij przycisk zamów i następnie określ ilość jednostek zamawianej usługi na podstawie naszego wstępnego cennika prac. Następnie przypiszemy najlepszego fachowca do realizacji Twojego zadania. Po akceptacji prac przez specjalistę, możesz spodziewać się telefonu w celu dookreślenia zakresu prac. Jeśli chcesz dokładniej opisać czego potrzebujesz lub nie znalazłeś usługi w naszym cenniku wybierz opcję Opiszę pracę. Po opisaniu zlecenia zdecyduj czy chcesz abyśmy przypisali wykonawcę zlecenia automatycznie czy chcesz zorganizować konkurs ofert, w trakcie którego fachowcy złożą oferty na realizację Twoich prac. Po zebraniu wycen od fachowców, wybierz tę ofertę, która w największym stopniu spełni Twoje oczekiwania.

Czy musze mieć zainstalowaną aplikację na telefonie?

Nie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów udostępniliśmy możliwość zamówienia usługi przez przeglądarkę internetową. Wystarczy wejść na portalrpo.pl i kliknąć zamów.

Czy cena podana w cenniku to cena finalna?

Cena podana w cenniku jest ceną wstępną za daną usługę. Bardzo często zdarza się, że realizowana usługa będzie wymagała dodatkowych prac, wówczas po obopólnej zgodzie na podniesienie kosztów fachowiec zmienia kwotę w aplikacji mobilnej i może przystąpić do dalszych prac.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, możesz anulować zamówienie w każdej chwili.

Rozliczenia

W jaki sposób mogę się rozliczyć z fachowcem?

Udostępniamy dwie możliwości rozliczania się z fachowcami:

  1. Płatność online za pomocą portalpro.pl
  2. Płatność gotówką lub przelewem bankowym.
Czy fachowiec wystawi mi fakturę?

Tak, współpracujemy tylko z fachowcami, którzy prowadzą legalną działalność. Po zakończeniu pracy i akceptacji realizacji zlecenia przez klienta w aplikacji PortalPRO automatycznie zostaje wystawiony Protokół Zakończenia Prac, który potwierdza wykonanie zrealizowanej pracy. Następnie fachowiec wystawia fakturę i przesyła mailowo na adres mailowy podany przez klienta.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas!

Kwestionariusz kontaktowy

Zadaj nam pytanie

Określ jedną z trzech kategorii, której dotyczy pytanie

Błąd, niepoprawny format adresu e-mail

Błąd, numer telefonu jest niepoprawny

Błąd, wymagane jest wprowadzenie minimum 5 znaków

Error, you must agree with our Privacy Policy